Schoolfeest DJ

Schoolfeest DJ Inhuren voor jouw Feest!

Tijd om die boeken thuis te laten en de feestkleding aan te trekken. Er vindt ieder schooljaar wel een schoolfeest plaats, waar de studenten met elkaar dansen en kletsen. En er mag natuurlijk bij het gala geen DJ ontbreken! Dit is waar wij op het toneel verschijnen. Of het nu gaat om een bruisend schoolfeest of een elegant gala, onze ervaren DJ’s zorgen voor alle ingrediënten die jouw schoolfeest tot een succes maken. 

Wij snappen dat een DJ moet passen bij het evenement waar hij draait. De leerlingen zijn klaar met school en willen lekker losgaan – op de muziek van nu! Wij zorgen er daarom voor dat onze DJ precies weet wat hem te doen staat. Bovendien bereiden wij de hele show professioneel voor. Als het feest geopend is, laten we alle lichten eventjes flikkeren. Zo laten we de gasten weten dat het feest is begonnen en iedereen nu écht los kan gaan! De visuele effecten spelen de rest van de avond mee op de muziek. Wij zorgen ervoor dat alles soepel verloopt en tot in de puntjes is verzorgd – zo’n gala beleef je immers maar één keer!

Logo School UGO
Logo School PVO
Logo School ROC VA
Logo School VOG
Logo School Aventus

Wat mensen over onze DJ Shows zeggen..

5.0
Gebaseerd op 64 beoordelingen
powered by Google
D W. profielfotoD W.
17:00 30 Sep 25
Vanaf het eerste contact meteen goed geholpen door Nick en Nino van Grand Events. Ze hebben zelfs de remix voor onze openingsdans gemaakt. Mooie DJ Booth ook, die ruim op tijd werd opgebouwd. En met DJ Camille hebben ze een topper naar voren geschoven die, samen met saxofonist Ivar, de dansvloer de hele avond bezet wist te houden! Absoluut een aanrader!
Birthe F. profielfotoBirthe F.
09:37 19 Sep 25
Voor onze bruiloft hebben we via Grand Events de geluidsinstallatie en DJ geregeld. Het contact verliep heel makkelijk: snel, duidelijk en alles was mogelijk. De kwaliteit was super en we hadden echt de beste DJ die we ons konden wensen.

DJ Arjen is een absolute vakman. Hij voelde de sfeer en de mensen fantastisch aan, zorgde voor muziek voor iedereen en kreeg werkelijk de hele avond de dansvloer vol. We hadden ons geen betere feestavond kunnen voorstellen. Echt een aanrader!
Mark S. profielfotoMark S.
13:00 09 Sep 25
Heel tevreden over de DJ (Wesley) die ons is toegewezen door Grand Events. Hij voelde goed aan welke muziek op welk moment gedraaid moest worden. Dansvloer stond goed vol gedurende de avond.
Erg bedankt.
Gerwin van L. profielfotoGerwin van L.
12:33 09 Sep 25
Wij hebben een prachtige bruiloft gehad waarbij Grand Events de techniek en dj heeft verzorgd voor het avondfeest. Alles was perfect geregeld, communicatie verliep soepel en eigenlijk hebben we er verder geen omkijken meer naar gehad wat erg fijn is op zo’n drukke dag. Ook complimenten aan DJ Thrax (Thijs) die een mooi feestje neergezet heeft.
Amro K. profielfotoAmro K.
13:53 08 Aug 25
We hebben een geweldige ervaring gehad met Grand Events! Alles was super goed geregeld van begin tot eind. De communicatie verliep vlot, er werd goed met ons meegedacht en op de dag zelf verliep alles vlekkeloos. Dankzij hun inzet en professionaliteit hebben wij optimaal kunnen genieten van ons trouwfeest. DJ zorgde voor een fantastische sfeer en iedereen heeft genoten. Ontzettend bedankt voor alles! Absoluut een aanrader!
Ieva B. profielfotoIeva B.
14:10 30 Jul 25
Wij hebben een fantastische ervaring gehad met Grand Events DJ! De communicatie verliep ontzettend snel en soepel — elke vraag werd vrijwel direct beantwoord. Wat we vooral waardeerden, was hoe oplossingsgericht ze werkten. Voor elk probleem werd snel en professioneel een oplossing gevonden. De DJ voelde de sfeer perfect aan en zorgde ervoor dat iedereen de hele avond op de dansvloer stond. Absoluut een aanrader voor wie op zoek is naar een betrouwbare en professionele dj!

Ieva en Martijn
Rick en R. profielfotoRick en R.
13:03 28 Jun 25
Vorige week heeft Grand Events de muziek en photobooth op onze bruiloft verzorgd. Heel goed geluisterd naar onze wensen en ons daarmee gelinkt aan een top DJ (Koen)! Zeer te spreken over de services, het meedenken met ons, probleemoplossend vermogen en uiteindelijk het feest waarbij de DJ (booth) + photobooth onmisbaar waren! Zeker aan te raden!
Nona de Q profielfotoNona de Q
19:44 24 Jun 25
Vanaf onze eerste ontmoeting op een trouwbeurs tot het einde van onze bruiloft en zelfs tot het eindfactuur hebben wij prettig contact gehad met Nino & Nick.

Het was spannend welke dj ze voor ons hadden uitgezocht die het beste met ons zou matchen, maar dit is zeer zeker gelukt. Met de DJ hebben we kennis gemaakt paar maanden voor onze grote dag en tot de dag voor onze bruiloft hebben wij zelfs ons muziek kunnen doorgeven, ja wij waren een beetje aan de late kant, maar desondanks heeft hij het toch weten te regelen dat onze muziek voor de eerste dans ging zoals wij het wilden. Het feest was te gek en muziek was on point! Zelfs het personeel van de locatie heeft erg van de muziek genoten. Enorm bedankt DJ Julian!

Aan Nino & Niek, bedankt dat jullie direct contact hadden met de locatie en wij dit niet zelf hoefden te regelen!

Al met al zijn we super te vreden en blij met wat jullie ons hebben geleverd qua muziek, lichtshow en rookmachines die avond!

Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn of dat andere vragen om een aanbeveling dan zal ik ze zeker jullie aanbevelen!

Goed gedaan heren en ga vooral zo door!

Veel liefs Tina & Yuri
Ik werk heel graag samen met Grand Events! Alles wordt goed geregeld, communicatie is fijn en het ziet er strak uit!
De DJ’s zijn ervaren en weten de juiste sfeer te brengen. Gegarandeerd succes op jouw event met Grand Events!
Nikki V. profielfotoNikki V.
14:46 02 Jun 25
Als weddingplanner werk ik met veel verschillende leveranciers samen, maar GrandEvents is écht een van mijn favorieten. Het is altijd een feestje om met hen te werken!

Ze luisteren oprecht naar de wensen van het bruidspaar en denken actief mee om elke bruiloft persoonlijk en uniek te maken. Hun professionaliteit straalt door in alles wat ze doen — van de eerste communicatie tot de uitvoering op de dag zelf.

De dj’s van GrandEvents weten precies hoe ze de sfeer moeten aanvoelen en bouwen het feest perfect op. Of het nu gaat om een intieme setting of een groots dansfeest, zij zorgen dat de dansvloer vol staat.

— Nikki Vredenberg, Weddingplanner
Sander T. profielfotoSander T.
09:48 24 May 25
Helemaal top! Grand Events heeft alles tot in de puntjes geregeld, ontzettend bedankt voor de samenwerking. Ook DJ Camille heeft er een feestje van gemaakt. Wij kijken terug op een geslaagd feestje en zouden een volgende keer zeker Grand Events opnieuw benaderen.
Jessy P. profielfotoJessy P.
13:26 21 May 25
Alles was top geregeld! Een fijn gesprek gehad, communicatie verliep goed. Zowel met grand events als met de DJ en saxofonist. Alles was tot in de puntjes geregeld. De licht letters waren een echte eyecatcher en de fotobooth was ook top! Iedereen heeft genoten van het top feest!!
Jongens bedankt!!!
Steffie G. profielfotoSteffie G.
09:41 16 May 25
De feest-avond op onze bruiloft is georganiseerd door Grand Events. De muziek, het licht, de DJ en de saxofonist waren een groot succes en iedereen heeft een ontzettend leuke avond gehad. Communicatie met zowel GE als ook met de DJ verliep goed. De afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen en alles was duidelijk. Bedankt!
Yente S. profielfotoYente S.
18:34 01 May 25
Met koningsdag heb ik een bootfeest georganiseerd voor 300 man in amsterdam. Van begin tot eind hebben de heren mij ondersteund. Van het maken van tekeningen tot een exclusief feest. Of je nou op zoek bent naar een groot of klein feest. Met zowel de keuze voor djs als de keuze voor opstellingen denken ze graag met je mee en zorgen ze dat jouw wensen worden vervuld.

Aarzel dus niet bij boeken😉🥂

DJ voor schoolfeest met een thema

Sommige schoolfeesten hebben een eigen thema. Dit is geen probleem voor ons. In tegendeel, leuk zelfs! Organiseer een Halloween-feest en wij zorgen ervoor dat het er met behulp van de belichting spooky uitziet. Voeg een rookmachine toe aan de DJ show voor een extra mysterieus effect. Of kies voor een ander thema en wij maken gebruik van Black Lights, waardoor bepaalde kleuren er in het donker heel anders uit zien. Speel met schmink en verf voor een nog kleurrijker effect onder de lichten!

Ook over andere thema’s denken we graag mee. Organiseer je een 80’s feest? Onze DJ’s maken de beste afspeellijsten met alle hits uit deze jaren. De studenten hoeven alleen nog maar verkleed te komen; voor de 80’s sfeer is al gezorgd! Een tropisch strandfeest? Wij passen onze lichten en muziek erop aan. Het enige wat jij nog hoeft te doen, is het neerzetten van de decoraties. Ga je voor een cowboy thema? Onze DJ haalt zijn beste countrymuziek afspeellijst naar boven en wisselt deze nummers af met de hits van deze tijd. Je bedenkt het zo gek niet… Wij maken het schoolfeest onvergetelijk voor iedereen! 

Neon thema feest DJ Glow in the dark

Onze DJ Show Silver is perfect voor feesten met een gastenlijst van maximaal 75 personen. Denk hierbij aan verjaardagen of kleinschalige bedrijfsfeesten.

Met de DJ Show Gold creëer je een enorm feestfestijn. Deze show is geschikt voor feesten zoals bruiloften en schoolfeesten tot ongeveer 150 personen.

Met de DJ Show Platinum ervaar je een werkelijk festivalgevoel. Deze show is geschikt voor grote bruiloften, bedrijfsfeesten of andere feesten tot een gastenlijst van 400 personen.