Verjaardag DJ

Party like it's your birthday!

… en dat is het ook! Ben jij binnenkort jarig en wil je het feest van je leven geven? Of ken jij iemand die zijn of haar verjaardag goed wil vieren? En wil je een DJ huren voor de verjaardag? Dan ben je aan het juiste adres! Of je nu een intiem feestje organiseert voor een kleine groep genodigden of een groter evenement, onze ervaren DJ’s zorgen voor de juiste vibes en voor muziek die perfect past bij een knallend verjaardagsfeest!

Een verjaardagsfeest vier je misschien ieder jaar, maar deze keer wil jij er natuurlijk echt een happening van maken. Dat doe je door een DJ te huren voor jouw verjaardag! Wij hebben verschillende DJ shows die passen bij een verjaardagsfeest en stemmen met jou precies af wat nodig is. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en wij vertellen je precies wat er mogelijk is!

Wat mensen over onze DJ Shows zeggen..

4.9
powered by Google
Nikki V.
14:46 02 Jun 25
Als weddingplanner werk ik met veel verschillende leveranciers samen, maar GrandEvents is écht een van mijn favorieten. Het is altijd een feestje om met hen te werken!Ze luisteren oprecht naar de wensen van het bruidspaar en denken actief mee om elke bruiloft persoonlijk en uniek te maken. Hun professionaliteit straalt door in alles wat ze doen — van de eerste communicatie tot de uitvoering op de dag zelf.De dj’s van GrandEvents weten precies hoe ze de sfeer moeten aanvoelen en bouwen het feest perfect op. Of het nu gaat om een intieme setting of een groots dansfeest, zij zorgen dat de dansvloer vol staat.— Nikki Vredenberg, Weddingplanner
Sander T.
09:48 24 May 25
Helemaal top! Grand Events heeft alles tot in de puntjes geregeld, ontzettend bedankt voor de samenwerking. Ook DJ Camille heeft er een feestje van gemaakt. Wij kijken terug op een geslaagd feestje en zouden een volgende keer zeker Grand Events opnieuw benaderen.
Jessy P.
13:26 21 May 25
Alles was top geregeld! Een fijn gesprek gehad, communicatie verliep goed. Zowel met grand events als met de DJ en saxofonist. Alles was tot in de puntjes geregeld. De licht letters waren een echte eyecatcher en de fotobooth was ook top! Iedereen heeft genoten van het top feest!!Jongens bedankt!!!
Steffie G.
09:41 16 May 25
De feest-avond op onze bruiloft is georganiseerd door Grand Events. De muziek, het licht, de DJ en de saxofonist waren een groot succes en iedereen heeft een ontzettend leuke avond gehad. Communicatie met zowel GE als ook met de DJ verliep goed. De afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen en alles was duidelijk. Bedankt!
Yente S.
18:34 01 May 25
Met koningsdag heb ik een bootfeest georganiseerd voor 300 man in amsterdam. Van begin tot eind hebben de heren mij ondersteund. Van het maken van tekeningen tot een exclusief feest. Of je nou op zoek bent naar een groot of klein feest. Met zowel de keuze voor djs als de keuze voor opstellingen denken ze graag met je mee en zorgen ze dat jouw wensen worden vervuld.Aarzel dus niet bij boeken😉🥂
Sandra M.
16:06 10 Mar 25
We hebben afgelopen vrijdag een onvergetelijke bruiloft gehad. DJ Mark was fantastisch en de Photobooth een enorm succes.Nick en Nino veel dank voor het leuke contact en de goede zorgen.
M V
08:33 24 Feb 25
Afgelopen vrijdag hadden wij ons trouwfeest en mede dankzij de DJ hebben wij de leukste avond van ons leven gehad! Van te voren goed overleg en duidelijke communicatie, echt een super service. Bedankt voor alles!
Mai V.
09:39 20 Dec 24
Super fijne mensen en top geregeld. Zeker een aanrader om te boeken.
Ylaise L.
09:54 25 Nov 24
Grand Events heeft er aan bijgedragen dat wij een geweldig feest hebben kunnen organiseren. De DJ was top, contact ging voorspoedig en snel en hebben super aan hun afspraken gehouden.Top gedaan mannen!
Ricardo B
19:27 18 Nov 24
Van af het begin tot het eind in een woord geweldig! Het contact met Nick & Nino verliep erg goed. Afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek op locatie bij Grand events waarbij wij de mogelijkheden en onze wensen konden bespreken. Na enig onderzoek van Nick & Nino betreft de mogelijkheden op onze trouwlocatie zijn wij uitgekomen op de Gold Show met sparkulars en LED Up Lights. ( aanrader ) Wij zijn aan de hand van onze muziek wensen in contact gebracht met DJ Julian, na een leuk gesprek met de DJ kon onze bruiloft gevierd worden met een fantastisch verzorgd feest door Grand Events!! Nick & Nino en natuurlijk Julian hartelijk dank hiervoor!Prijskwaliteitsverhouding een dikke 10! Alles was tot in de puntjes geregeld.Ricardo & Claudia
Joyce T.
11:32 02 Nov 24
We hebben Grand Events ingeschakeld voor onze bruiloft en het was FANTASTISCH!We hebben de hele avond gedanst, precies wat we wilden. Van tevoren was het contact fijn, op de dag zelf werd alles opgebouwd en afgebouwd zonder dat we er iets van doorhadden. En de DJ was ontzettend leuk!Zeker een aanrader als je een goed feestje wil bouwen!Ik zou ze zo weer inhuren!💕
Royal T.
12:54 30 Oct 24
Grand Events heeft ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijk personeelsfeest hebben gevierd met ruim 300 collega’s! Ter ere van ons 125-jarig jubileum hebben wij Grand Events een DJ-show laten verzorgen. De dj wist veel collega’s de dansvloer op te krijgen, het geluid was van goede kwaliteit en de verlichting maakte de show écht compleet. Fijne communicatie en een goede afstemming zorgen voor een professionele werkwijze. Enorm bedankt namens Royal Talens!
Michael B.
20:38 28 Oct 24
We hebben een fantastisch feest achter de rug. De jongens van Grand Events hebben het feest op een geweldig manier opgeluisterd. Uitstekende DJ, mooi lichtshow en goede sfeer. Complimenten Nick en Nino!
Edo S.
09:04 06 Oct 24
De jongens van Grand Events hebben ons erg geholpen om ons bruiloftsfeest onvergetelijk te maken.Ze waren erg snel en fijn in de communicatie. Ook regelde ze een DJ met bijbehorende DJ – Booth en leverde hier de accessoires voor.

DJ Huren voor jouw verjaardag

Een spetterend feest met veel muziek, sensationele lichteffecten en veel bezoekers – dat is hoe je het voor je ziet. In dat geval raden wij je aan om onze DJ Show Gold te boeken. Deze DJ show bevat alles wat nodig is voor een onvergetelijke verjaardag. Voor het feest van jouw verjaardag stemt de DJ met jou af welke muziek je graag hoort en of er nog speciale nummers gedraaid moeten worden. Happy Birthday mag natuurlijk niet ontbreken! 

Of misschien pak je liever niet groots uit, maar wil je wel muziek horen op de achtergrond. Bij jouw verjaardag gaat het erom dat mensen gezellig met elkaar praten. Je houdt het liever wat kleiner. Klopt? Helemaal goed, in dat geval is onze DJ Show Silver precies wat je zoekt. De focus ligt op de DJ die de muziek draait die jij wil horen, lekker op de achtergrond. 

DJ boeken voor jouw verjaardagsfeest

Onze DJ Show Silver is perfect voor feesten met een gastenlijst van maximaal 75 personen. Denk hierbij aan verjaardagen of kleinschalige bedrijfsfeesten.

Met de DJ Show Gold creëer je een enorm feestfestijn. Deze show is geschikt voor grote feesten zoals bruiloften en schoolfeesten tot ongeveer 150 personen.

Met de DJ Show Platinum ervaar je een werkelijk festivalgevoel. Deze show is geschikt voor feesten tot een gastenlijst van 400 personen.