DJ Huren Zwolle

Huur een DJ in Zwolle

Wanneer je opzoek bent naar het huren van een DJ in Zwolle ben je bij Grand Events aan het juiste adres. Grand Events neemt jou alles uit handen. Wij zorgen voor de techniek en voor de DJ. Voordat het feest begint heb je persoonlijk contact met de DJ. In dit gesprek worden alle wensen besproken en worden er duidelijke afspraken gemaakt. Onze DJ’s draaien vaak in de omgeving van Zwolle en zijn zeer ervaren. De DJ’s weten hoe ze de dansvloer moeten vullen en zorgen er ook voor dat deze gevuld blijft. Een DJ in Zwolle inclusief show zorgt voor een spectaculair feest. Afhankelijk van het aantal gasten adviseren wij een DJ Show. Daarna worden de muziekwensen met de DJ besproken.

Vrijblijvend Introductiegesprek

Vraag een vrijblijvend introductie gesprek aan en zie wat Grand Events te bieden heeft voor jouw bruiloft of ander feest. Dit gesprek is uiteraard geheel kosteloos en biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met ons team. Tijdens het gesprek komen we achter jullie wensen en bespreken we de mogelijkheden.

Plan een kennismakingsgesprek in en profiteer van 10% korting op een special effect naar keuze!

DJ kiezen in Zwolle

Het kiezen van een DJ in Zwolle kan lastig zijn. Grand Events helpt jou bij het vinden van de juiste match. Grand Events heeft voor elke gelegenheid DJ’s beschikbaar in Zwolle. Een DJ moet het publiek aanvoelen en hierop kunnen inspelen. Kies voor een DJ Show van Grand Events en beleef de avond van jullie leven. Gedurende het feest kunnen er verzoeknummers worden ingediend bij de DJ. Onze DJ’s in Zwolle beschikken over een brede muziekbibliotheek en zijn van alle markten thuis. Aarzel dus niet tijdens het feest om jouw favoriete nummers aan te vragen bij de DJ in Zwolle.

Mogelijkheden

In veel gevallen huur je een DJ in Zwolle voor 4 uur inclusief show. Mocht je langer door willen gaan dan is dit in overleg altijd mogelijk. Mocht de DJ in Zwolle ziek worden dan is er geen probleem. Door ons brede netwerk aan DJ’s in Zwolle is er altijd een vervangende DJ beschikbaar.

Trots? Dat zijn we zeker!

Trots op het feit dat we ons Finalist van de Top Trouwbedrijven Awards 2024/2025 mogen noemen! Uiteraard mogen we onze vrienden bij One Fine Wedding Day, Trouwbeleving en de Fletcher Trouwlocaties niet vergeten. Bedankt voor het aanbevelen!

Logo van de Top Trouwbedrijven Awards 2024-2025
Bruiloft aanbeveling Trouwbeleving
Logo van de One Fine Wedding Day trouwbeurs
Grand Events aanbevolen door Fletcher Trouwen

Onze DJ Show Silver is perfect voor feesten met een gastenlijst van maximaal 75 personen. Denk hierbij aan verjaardagen of kleinschalige bedrijfsfeesten.

Met de DJ Show Gold creëer je een enorm feestfestijn. Deze show is geschikt voor grote feesten zoals bruiloften en schoolfeesten tot ongeveer 150 personen.

Met de DJ Show Platinum ervaar je een werkelijk festivalgevoel. Deze show is geschikt voor feesten tot een gastenlijst van 400 personen.

Wat mensen over onze DJ Shows zeggen..

4.9
powered by Google
Rick en R.
13:03 28 Jun 25
Vorige week heeft Grand Events de muziek en photobooth op onze bruiloft verzorgd. Heel goed geluisterd naar onze wensen en ons daarmee gelinkt aan een top DJ (Koen)! Zeer te spreken over de services, het meedenken met ons, probleemoplossend vermogen en uiteindelijk het feest waarbij de DJ (booth) + photobooth onmisbaar waren! Zeker aan te raden!
Nona de Q
19:44 24 Jun 25
Vanaf onze eerste ontmoeting op een trouwbeurs tot het einde van onze bruiloft en zelfs tot het eindfactuur hebben wij prettig contact gehad met Nino & Nick.

Het was spannend welke dj ze voor ons hadden uitgezocht die het beste met ons zou matchen, maar dit is zeer zeker gelukt. Met de DJ hebben we kennis gemaakt paar maanden voor onze grote dag en tot de dag voor onze bruiloft hebben wij zelfs ons muziek kunnen doorgeven, ja wij waren een beetje aan de late kant, maar desondanks heeft hij het toch weten te regelen dat onze muziek voor de eerste dans ging zoals wij het wilden. Het feest was te gek en muziek was on point! Zelfs het personeel van de locatie heeft erg van de muziek genoten. Enorm bedankt DJ Julian!

Aan Nino & Niek, bedankt dat jullie direct contact hadden met de locatie en wij dit niet zelf hoefden te regelen!

Al met al zijn we super te vreden en blij met wat jullie ons hebben geleverd qua muziek, lichtshow en rookmachines die avond!

Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn of dat andere vragen om een aanbeveling dan zal ik ze zeker jullie aanbevelen!

Goed gedaan heren en ga vooral zo door!

Veel liefs Tina & Yuri
Ik werk heel graag samen met Grand Events! Alles wordt goed geregeld, communicatie is fijn en het ziet er strak uit!
De DJ’s zijn ervaren en weten de juiste sfeer te brengen. Gegarandeerd succes op jouw event met Grand Events!
Nikki V.
14:46 02 Jun 25
Als weddingplanner werk ik met veel verschillende leveranciers samen, maar GrandEvents is écht een van mijn favorieten. Het is altijd een feestje om met hen te werken!

Ze luisteren oprecht naar de wensen van het bruidspaar en denken actief mee om elke bruiloft persoonlijk en uniek te maken. Hun professionaliteit straalt door in alles wat ze doen — van de eerste communicatie tot de uitvoering op de dag zelf.

De dj’s van GrandEvents weten precies hoe ze de sfeer moeten aanvoelen en bouwen het feest perfect op. Of het nu gaat om een intieme setting of een groots dansfeest, zij zorgen dat de dansvloer vol staat.

— Nikki Vredenberg, Weddingplanner
Sander T.
09:48 24 May 25
Helemaal top! Grand Events heeft alles tot in de puntjes geregeld, ontzettend bedankt voor de samenwerking. Ook DJ Camille heeft er een feestje van gemaakt. Wij kijken terug op een geslaagd feestje en zouden een volgende keer zeker Grand Events opnieuw benaderen.
Jessy P.
13:26 21 May 25
Alles was top geregeld! Een fijn gesprek gehad, communicatie verliep goed. Zowel met grand events als met de DJ en saxofonist. Alles was tot in de puntjes geregeld. De licht letters waren een echte eyecatcher en de fotobooth was ook top! Iedereen heeft genoten van het top feest!!
Jongens bedankt!!!
Steffie G.
09:41 16 May 25
De feest-avond op onze bruiloft is georganiseerd door Grand Events. De muziek, het licht, de DJ en de saxofonist waren een groot succes en iedereen heeft een ontzettend leuke avond gehad. Communicatie met zowel GE als ook met de DJ verliep goed. De afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen en alles was duidelijk. Bedankt!
Yente S.
18:34 01 May 25
Met koningsdag heb ik een bootfeest georganiseerd voor 300 man in amsterdam. Van begin tot eind hebben de heren mij ondersteund. Van het maken van tekeningen tot een exclusief feest. Of je nou op zoek bent naar een groot of klein feest. Met zowel de keuze voor djs als de keuze voor opstellingen denken ze graag met je mee en zorgen ze dat jouw wensen worden vervuld.

Aarzel dus niet bij boeken😉🥂
Sandra M.
16:06 10 Mar 25
We hebben afgelopen vrijdag een onvergetelijke bruiloft gehad. DJ Mark was fantastisch en de Photobooth een enorm succes.
Nick en Nino veel dank voor het leuke contact en de goede zorgen.
M V
08:33 24 Feb 25
Afgelopen vrijdag hadden wij ons trouwfeest en mede dankzij de DJ hebben wij de leukste avond van ons leven gehad! Van te voren goed overleg en duidelijke communicatie, echt een super service. Bedankt voor alles!
Mai V.
09:39 20 Dec 24
Super fijne mensen en top geregeld. Zeker een aanrader om te boeken.
Ylaise L.
09:54 25 Nov 24
Grand Events heeft er aan bijgedragen dat wij een geweldig feest hebben kunnen organiseren. De DJ was top, contact ging voorspoedig en snel en hebben super aan hun afspraken gehouden.

Top gedaan mannen!
Ricardo B
19:27 18 Nov 24
Van af het begin tot het eind in een woord geweldig! Het contact met Nick & Nino verliep erg goed. Afspraak gemaakt voor een kennismakingsgesprek op locatie bij Grand events waarbij wij de mogelijkheden en onze wensen konden bespreken. Na enig onderzoek van Nick & Nino betreft de mogelijkheden op onze trouwlocatie zijn wij uitgekomen op de Gold Show met sparkulars en LED Up Lights. ( aanrader ) Wij zijn aan de hand van onze muziek wensen in contact gebracht met DJ Julian, na een leuk gesprek met de DJ kon onze bruiloft gevierd worden met een fantastisch verzorgd feest door Grand Events!! Nick & Nino en natuurlijk Julian hartelijk dank hiervoor!

Prijskwaliteitsverhouding een dikke 10! Alles was tot in de puntjes geregeld.

Ricardo & Claudia
Joyce T.
11:32 02 Nov 24
We hebben Grand Events ingeschakeld voor onze bruiloft en het was FANTASTISCH!
We hebben de hele avond gedanst, precies wat we wilden. Van tevoren was het contact fijn, op de dag zelf werd alles opgebouwd en afgebouwd zonder dat we er iets van doorhadden. En de DJ was ontzettend leuk!
Zeker een aanrader als je een goed feestje wil bouwen!
Ik zou ze zo weer inhuren!💕

DJ Show Huren

Voor een onvergetelijke avond raden wij een DJ met show aan in Zwolle. Grand Events stelt meerdere shows beschikbaar voor jouw feest in Zwolle. Wij helpen je uiteraard bij het kiezen van een show en geven jou hierbij een advies. Bij het kiezen van een show kijken wij naar het aantal genodigden, de gelegenheid en naar de ruimte waar het feest wordt georganiseerd. Op basis hiervan kunnen wij drie shows aanbevelen.

Onze DJ Show Bronze is geschikt voor bijeenkomsten of zakelijke openingen waarbij er niet al te veel spektakel gewenst is. Denk hierbij aan een congres of een meeting waarbij achtergrondmuziek nodig is. De DJ Show Silver is geschikt voor kleinschalige evenementen, feesten of bijeenkomsten tot en met 50 personen. Bij deze show zijn lichtgevende totems aanwezig waarop movingheads zijn geplaatst. Geef je een verjaardag of ander feest in Zwolle dan maakt deze show jouw feest tot een onvergetelijke avond. De grootste show van Grand Events is de DJ Show Gold. Bij deze show zijn vier lichtgevende totems inbegrepen met daarop movingheads. Daarnaast zijn er ook twee lichtgevende led strips aanwezig die de rest van de zaal vult met sfeerverlichting. Voor een groot feest in Zwolle, zoals een bruiloft of bedrijfsfeest, adviseren wij de DJ Show inclusief DJ.

DJ boeken in Zwolle voor jouw verjaardag, bruiloft, bedrijfsfeest of schoolfeest

Iets te vieren met jouw bedrijf? Maak het feest nog indrukwekkender met één van onze DJ Shows!

Bij een Bruiloft mag een DJ niet ontbreken! Het is dé sfeermaker op een trouwfeest. Laat je gasten niet stilstaan!

Schoolfeest, gala of diploma-uitreiking? Wij zijn hier allemaal goed in. Bekijk de mogelijkheden.

Binnenkort een verjaardag? Til het feest naar een hoger niveau d.m.v. één van onze DJ Shows!

DJ zonder apparatuur in Zwolle

Geef je een feest in Zwolle waarbij de ruimte al over de benodigde apparatuur beschikt? Huur dan een DJ zonder apparatuur in Zwolle bij Grand Events. Door onze ervaring heeft Grand Events voor elke gelegenheid een professionele DJ in Zwolle beschikbaar. Voordat het feest kan beginnen nemen wij contact met je op. In dit gesprek nemen wij jouw wensen door en adviseren wij een passende DJ uit Zwolle voor jouw feest.

Tarieven voor een DJ in Zwolle

Bij het huren het van een DJ in Zwolle worden er eerlijke tarieven afgesproken en worden er achteraf geen extra kosten in rekening gebracht. Zo weten jullie altijd waar je aan toe bent en kom je niet voor onbekende kosten te staan. Benieuwd naar de mogelijkheden voor het huren van een DJ in Zwolle? Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Deel dit artikel!

Delen op Facebook
Delen op X
Delen op LinkedIn
Delen op WhatsApp

Geschreven door: