DJ Huren Apeldoorn

Huur een DJ in Apeldoorn

Grand Events uit Apeldoorn beschikt over meerdere DJ’s binnen de organisatie. Zo is het huren van een DJ in Apeldoorn zeer eenvoudig voor jouw feest. Grand Events regelt naast de DJ ook voor de professionele apparatuur. Voordat wij de handen in één hebben geslagen vindt er een gesprek plaats. In dit gesprek komen jouw wensen naar voren. Denk hierbij aan de muziekgenres, gewenste special effects en de show. Dankzij ons brede netwerk en ervaring is er voor elke gelegenheid in Apeldoorn een perfecte DJ Show te vinden.

Trots? Dat zijn we zeker!

Trots op het feit dat we ons Finalist van de Top Trouwbedrijven Awards 2024/2025 mogen noemen! Uiteraard mogen we onze vrienden bij One Fine Wedding Day, Trouwbeleving en de Fletcher Trouwlocaties niet vergeten. Bedankt voor het aanbevelen!

Logo van de Top Trouwbedrijven Awards 2024-2025
Bruiloft aanbeveling Trouwbeleving
Logo van de One Fine Wedding Day trouwbeurs
Grand Events aanbevolen door Fletcher Trouwen

Passende DJ Huren in Apeldoorn

Wij van Grand Events weten als geen ander dat het aanbod qua DJ’s enorm groot is. Wij helpen jou bij het vinden van de beste DJ voor jouw bruiloft, verjaardagsfeest, schoolfeest, of ander feest in Apeldoorn. Als eerst kijken naar wij naar jouw wensen. Vervolgens kijken wij naar de genodigde gasten en de locatie. Hierop geven wij  vrijblijvend advies waarin wij de show en passende DJ uit Apeldoorn aanbevelen. Dankzij onze ervaring en ons netwerk kunnen wij altijd een DJ in Apeldoorn aanbevelen. Dit is ideaal voor als er bijvoorbeeld onverwacht een DJ  ziek is, en er een vervangende DJ nodig is. Grand Events werkt samen met verschillende professionele DJ’s uit Apeldoorn en omstreken die ervaring hebben binnen het DJ vak.

Tijdsbestek DJ Huren

Een DJ in Apeldoorn huur je in de meeste gevallen voor 4 uur. Mocht er tijdens het feest besloten worden om langer door te gaan dan is dat in overleg met de DJ uit Apeldoorn geen probleem. Grand Events heeft door de ruime ervaring en het een grote netwerk aan DJ’s altijd een reserve DJ beschikbaar. Hierdoor is het altijd mogelijk om het feest door te laten gaan.

Vrijblijvend Introductiegesprek

Vraag een vrijblijvend introductie gesprek aan en zie wat Grand Events te bieden heeft voor jouw bruiloft of ander feest. Dit gesprek is uiteraard geheel kosteloos en biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met ons team. Tijdens het gesprek komen we achter jullie wensen en bespreken we de mogelijkheden.

Onze DJ Show Silver is perfect voor feesten met een gastenlijst van maximaal 75 personen. Denk hierbij aan verjaardagen of kleinschalige bedrijfsfeesten.

Met de DJ Show Gold creëer je een enorm feestfestijn. Deze show is geschikt voor feesten zoals bruiloften en schoolfeesten tot ongeveer 150 personen.

Met de DJ Show Platinum ervaar je een werkelijk festivalgevoel. Deze show is geschikt voor grote bruiloften, bedrijfsfeesten of andere feesten tot een gastenlijst van 400 personen.

DJ Apeldoorn

Bij Grand Events is het huren van een DJ in Apeldoorn super eenvoudig! Als eerst neem je contact met ons op, vervolgens bespreken we de opties en bepalen we welke DJ het best bij jouw feest past, als laatst krijg je een bijpassende offerte toegestuurd, en ta-da! Na akkoord staat jouw professionele gehuurde DJ op het afgesproken tijdstip bij jou op locatie! Ben je benieuwd wat er nog meer mogelijk is naast het huren van een DJ in Apeldoorn? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

DJ met apparatuur in Apeldoorn

Naast het huren van alleen een DJ is het ook mogelijk om te kiezen voor een complete DJ Show in Apeldoorn. Bij het huren van een DJ Show wordt er naar verschillende facetten gekeken. Denk hierbij aan de gelegenheid, het aantal genodigden, jouw wensen en de locatie. Wij zorgen dat wij op de desbetreffende dag op tijd aanwezig zijn zodat de Show op tijd gereed staat op de locatie in Apeldoorn. Na dat de show opgebouwd is, volgt ook de DJ die altijd ruim van te voren aanwezig is in Apeldoorn.

DJ Huren voor schoolfeest of ander feest in Apeldoorn of omgeving doe je bij Grand Events

Wat mensen over onze DJ Shows zeggen..

5.0
Gebaseerd op 64 beoordelingen
powered by Google
D W. profielfotoD W.
17:00 30 Sep 25
Vanaf het eerste contact meteen goed geholpen door Nick en Nino van Grand Events. Ze hebben zelfs de remix voor onze openingsdans gemaakt. Mooie DJ Booth ook, die ruim op tijd werd opgebouwd. En met DJ Camille hebben ze een topper naar voren geschoven die, samen met saxofonist Ivar, de dansvloer de hele avond bezet wist te houden! Absoluut een aanrader!
Birthe F. profielfotoBirthe F.
09:37 19 Sep 25
Voor onze bruiloft hebben we via Grand Events de geluidsinstallatie en DJ geregeld. Het contact verliep heel makkelijk: snel, duidelijk en alles was mogelijk. De kwaliteit was super en we hadden echt de beste DJ die we ons konden wensen.

DJ Arjen is een absolute vakman. Hij voelde de sfeer en de mensen fantastisch aan, zorgde voor muziek voor iedereen en kreeg werkelijk de hele avond de dansvloer vol. We hadden ons geen betere feestavond kunnen voorstellen. Echt een aanrader!
Mark S. profielfotoMark S.
13:00 09 Sep 25
Heel tevreden over de DJ (Wesley) die ons is toegewezen door Grand Events. Hij voelde goed aan welke muziek op welk moment gedraaid moest worden. Dansvloer stond goed vol gedurende de avond.
Erg bedankt.
Gerwin van L. profielfotoGerwin van L.
12:33 09 Sep 25
Wij hebben een prachtige bruiloft gehad waarbij Grand Events de techniek en dj heeft verzorgd voor het avondfeest. Alles was perfect geregeld, communicatie verliep soepel en eigenlijk hebben we er verder geen omkijken meer naar gehad wat erg fijn is op zo’n drukke dag. Ook complimenten aan DJ Thrax (Thijs) die een mooi feestje neergezet heeft.
Amro K. profielfotoAmro K.
13:53 08 Aug 25
We hebben een geweldige ervaring gehad met Grand Events! Alles was super goed geregeld van begin tot eind. De communicatie verliep vlot, er werd goed met ons meegedacht en op de dag zelf verliep alles vlekkeloos. Dankzij hun inzet en professionaliteit hebben wij optimaal kunnen genieten van ons trouwfeest. DJ zorgde voor een fantastische sfeer en iedereen heeft genoten. Ontzettend bedankt voor alles! Absoluut een aanrader!
Ieva B. profielfotoIeva B.
14:10 30 Jul 25
Wij hebben een fantastische ervaring gehad met Grand Events DJ! De communicatie verliep ontzettend snel en soepel — elke vraag werd vrijwel direct beantwoord. Wat we vooral waardeerden, was hoe oplossingsgericht ze werkten. Voor elk probleem werd snel en professioneel een oplossing gevonden. De DJ voelde de sfeer perfect aan en zorgde ervoor dat iedereen de hele avond op de dansvloer stond. Absoluut een aanrader voor wie op zoek is naar een betrouwbare en professionele dj!

Ieva en Martijn
Rick en R. profielfotoRick en R.
13:03 28 Jun 25
Vorige week heeft Grand Events de muziek en photobooth op onze bruiloft verzorgd. Heel goed geluisterd naar onze wensen en ons daarmee gelinkt aan een top DJ (Koen)! Zeer te spreken over de services, het meedenken met ons, probleemoplossend vermogen en uiteindelijk het feest waarbij de DJ (booth) + photobooth onmisbaar waren! Zeker aan te raden!
Nona de Q profielfotoNona de Q
19:44 24 Jun 25
Vanaf onze eerste ontmoeting op een trouwbeurs tot het einde van onze bruiloft en zelfs tot het eindfactuur hebben wij prettig contact gehad met Nino & Nick.

Het was spannend welke dj ze voor ons hadden uitgezocht die het beste met ons zou matchen, maar dit is zeer zeker gelukt. Met de DJ hebben we kennis gemaakt paar maanden voor onze grote dag en tot de dag voor onze bruiloft hebben wij zelfs ons muziek kunnen doorgeven, ja wij waren een beetje aan de late kant, maar desondanks heeft hij het toch weten te regelen dat onze muziek voor de eerste dans ging zoals wij het wilden. Het feest was te gek en muziek was on point! Zelfs het personeel van de locatie heeft erg van de muziek genoten. Enorm bedankt DJ Julian!

Aan Nino & Niek, bedankt dat jullie direct contact hadden met de locatie en wij dit niet zelf hoefden te regelen!

Al met al zijn we super te vreden en blij met wat jullie ons hebben geleverd qua muziek, lichtshow en rookmachines die avond!

Mocht het in de toekomst nog een keer nodig zijn of dat andere vragen om een aanbeveling dan zal ik ze zeker jullie aanbevelen!

Goed gedaan heren en ga vooral zo door!

Veel liefs Tina & Yuri
Ik werk heel graag samen met Grand Events! Alles wordt goed geregeld, communicatie is fijn en het ziet er strak uit!
De DJ’s zijn ervaren en weten de juiste sfeer te brengen. Gegarandeerd succes op jouw event met Grand Events!
Nikki V. profielfotoNikki V.
14:46 02 Jun 25
Als weddingplanner werk ik met veel verschillende leveranciers samen, maar GrandEvents is écht een van mijn favorieten. Het is altijd een feestje om met hen te werken!

Ze luisteren oprecht naar de wensen van het bruidspaar en denken actief mee om elke bruiloft persoonlijk en uniek te maken. Hun professionaliteit straalt door in alles wat ze doen — van de eerste communicatie tot de uitvoering op de dag zelf.

De dj’s van GrandEvents weten precies hoe ze de sfeer moeten aanvoelen en bouwen het feest perfect op. Of het nu gaat om een intieme setting of een groots dansfeest, zij zorgen dat de dansvloer vol staat.

— Nikki Vredenberg, Weddingplanner
Sander T. profielfotoSander T.
09:48 24 May 25
Helemaal top! Grand Events heeft alles tot in de puntjes geregeld, ontzettend bedankt voor de samenwerking. Ook DJ Camille heeft er een feestje van gemaakt. Wij kijken terug op een geslaagd feestje en zouden een volgende keer zeker Grand Events opnieuw benaderen.
Jessy P. profielfotoJessy P.
13:26 21 May 25
Alles was top geregeld! Een fijn gesprek gehad, communicatie verliep goed. Zowel met grand events als met de DJ en saxofonist. Alles was tot in de puntjes geregeld. De licht letters waren een echte eyecatcher en de fotobooth was ook top! Iedereen heeft genoten van het top feest!!
Jongens bedankt!!!
Steffie G. profielfotoSteffie G.
09:41 16 May 25
De feest-avond op onze bruiloft is georganiseerd door Grand Events. De muziek, het licht, de DJ en de saxofonist waren een groot succes en iedereen heeft een ontzettend leuke avond gehad. Communicatie met zowel GE als ook met de DJ verliep goed. De afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen en alles was duidelijk. Bedankt!
Yente S. profielfotoYente S.
18:34 01 May 25
Met koningsdag heb ik een bootfeest georganiseerd voor 300 man in amsterdam. Van begin tot eind hebben de heren mij ondersteund. Van het maken van tekeningen tot een exclusief feest. Of je nou op zoek bent naar een groot of klein feest. Met zowel de keuze voor djs als de keuze voor opstellingen denken ze graag met je mee en zorgen ze dat jouw wensen worden vervuld.

Aarzel dus niet bij boeken😉🥂

DJ zonder apparatuur

Organiseer je een bedrijfsfeest, bijeenkomst of event in Apeldoorn en is er alleen een DJ nodig, dan kan Grand Events dit in overleg altijd regelen. Deze keuze wordt vaak gemaakt als de locatie al over apparatuur beschikt. In dit geval nemen wij contact op met de locatie om te bespreken wat er aanwezig is aan apparatuur en wat wij eventueel nog kunnen regelen voor het feest in Apeldoorn. Grand Events neemt vervolgens contact op met de DJ in Apeldoorn en bespreekt de wensen met de DJ uit Apeldoorn. Huur een DJ in Apeldoorn voor jouw gelegenheid en wij zorgen ervoor dat het een spectaculaire avond wordt.

Deel dit artikel!

Delen op Facebook
Delen op X
Delen op LinkedIn
Delen op WhatsApp

Geschreven door: